Algemene voorwaarden

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMING

Hond & Zoë
Marcel Herpelinckstraat 4
9042 Sint-Kruis-Winkel
België

Email:  hondenzoe@gmail.com
GSM: 0494 28 64 06
Ondernemingsnummer: BE0713 860 513
Naam zaakvoerder: Zoë Van Hoyweghen
Bankrekening AXA: BE61 7512 1121 5217

1. ALGEMEEN

1.1 Onderhavige algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke koop- verkoopovereenkomst door een bezoeker van deze website, hierna “klant” genoemd, afgesloten met Hond&Zoë.

Deze algemene voorwaarden hebben steeds voorrang op alle andersluidende voorwaarden van de klant. Bijkomende voorwaarden van de klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door ons aanvaard zijn.

2. PRIJS

2.1 Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO, steeds zonder BTW door btw vrijstelling.

2.2 Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.

2.3 De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

3. AANBOD

3.1 Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden Hond&Zoë niet. Hond&Zoë is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. Hond&Zoë is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.

3.2 Wanneer de klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de klant om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst via e-mail hondenzoe@gmail.com.

3.3 Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door Hond&Zoë. Hond&Zoë kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

4. BESTELLING

4.1 Een overeenkomst komt geldig tot stand bij het plaatsen van de bestelling en de betaling af te ronden, dan wel door het versturen van een mail die een bestelling inhoudt.

5. AANSPRAKELIJKHEID

5.1 Wij garanderen dat de door ons geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product.

5.2 De klant is verplicht de geleverde zaken bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de klant (alvorens over te gaan tot terugzending) deze gebreken onmiddellijk schriftelijk te melden via e-mail.
Indien dit niet tijdig (binnen 10 kalenderdagen) wordt gemeld kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld. Het oorspronkelijk label mag niet verwijderd worden van het artikel, is dit wel het geval dan bevindt het artikel zich niet meer in nieuwstaat en kunnen wij dit niet vergoeden.

5.3 Onze aansprakelijkheid geldt niet indien: A) de klant de geleverde zaken zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken. B) de geleverde zaken aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met onze aanwijzingen en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld.

6. BETALING

6.1 Betaling gebeurt steeds via een beveiligd elektronisch platform met keuze uit Bankcontact, iDEAL en overschrijving. Wanneer de betaling niet afgerond is, zal de bestelling ook niet behandeld worden.

7. UITVOERING/VERZENDING

7.1 De uitvoering van de overeenkomst gebeurt normalerwijze onmiddellijk na het afronden van de betaling. De verzending gebeurt binnen 2-3 werkdagen. De gepersonaliseerde items worden allemaal op bestelling gemaakt, deze worden binnen 7-10 werkdagen geleverd.
Heb je een gepersonaliseerd item, samen met wat anders besteld, dan geldt de langste levertermijn.

Enige vertraging in de uitvoering geeft in voorkomend geval geen recht op schadevergoeding.

7.2 De klant dient bij de bestelling het adres grondig na te kijken. Wanneer een bestelling terugkomt wegens het opgeven van een fout of onvolledig adres, wordt hiervoor automatisch een vergoeding van €5,90 aangerekend. Zowel bij de terugbetaling als wanneer het pakket opnieuw verstuurd dient te worden. Dit geldt ook wanneer het pakket niet wordt afgehaald op het postkantoor en hierdoor automatisch terug bij ons toekomt. 

7.3 Bestellingen worden aan huis geleverd of verzonden op het door de klant opgegeven adres. Leveringskost is standaard €5,90 in België en € 7,90 naar Nederland.

Bij een besteding vanaf €75,00 is de verzendingskost gratis in België en bij een besteding vanaf € 100,00 is de verzendkost gratis naar Nederland.

Gratis levering bij een besteding vanaf €40,00 in de straal van 10 km van mijn adres. De levering gebeurt 1x per week op donderdag of zaterdag. (U ontvangt een mail met de leveringsdag).

Gratis levering in Sint-Kruis-Winkel, Mendonk, Desteldonk (9042) + Wachtebeke (9185).

Opgelet: Bij gepersonaliseerde items (Rubriek Personalisatie en Kledij voor de hond / het baasje zal er een verzendingskost in rekening worden gebracht omdat deze items op bestelling worden gemaakt en geleverd.

7.4 Bestellingen worden verzonden met bezorgingsservice PostNL of Bpost. De bezorger heeft op zijn beurt tot 3 dagen om het pakket bij de klant te bezorgen. Hond&Zoë is niet aansprakelijk voor vertraging van de bezorger. Indien de bestelling niet bij de klant is binnen de 30 dagen, kan de klant deze kosteloos annuleren en wordt het aankoopbedrag teruggestort, excl. de verzendkosten.

8 GARANTIE

8.1 Indien een artikel niet voldoet aan de wensen, kan de klant gebruik maken van het herroepingsrecht.

9 HERROEPINGSRECHT

9.1 Wanneer de klant niet tevreden is met de aankoop, bestaat de mogelijkheid om te retourneren. Retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. De klant dient op eigen kosten het pakket terug te sturen naar onderstaand adres: Hond&Zoë, Marcel Herpelinckstraat 4 , 9042 Sint-Kruis-Winkel.  

9.2 Het artikel moet ongeopend en in originele staat worden geretourneerd. Voeding wordt niet retour aangenomen als de verpakking reeds is geopend. Personalisatie kan niet worden geretourneerd omdat het op maat wordt gemaakt.

9.3 De klant heeft het recht zijn bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. De klant heeft na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. De klant krijgt dan het volledige orderbedrag, exclusief verzendkost en 5 euro administratiekost, gecrediteerd.

9.4 De kosten voor retour van de klant thuis naar Hond&Zoë zijn voor rekening van de klant. Indien de klant gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het ongeopende product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat naar het adres van Hond&Zoë geretourneerd worden.

9.5 Om gebruik te maken van dit recht neemt de klant eerst contact op via email met de reden van retour. Vervolgens zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

9.6 Indien je met een cadeaubon/waardebon/kortingscode betaald hebt, zal je geen geld ontvangen maar opnieuw een kortingscode die een jaar geldig is en die je dan voor uw volgende aankoop kunt gebruiken.

Het is belangrijk om uw track & trace bij te houden tot we uw retour verwerkt hebben! Zo kan je zelf controleren of we het goed ontvangen hebben. Indien je geen track & trace hebt en we uw retour niet ontvangen hebben, zijn wij niet verantwoordelijk voor het verlies van uw pakketje.

Retourkosten zijn voor eigen rekening!
Hond&Zoë is niet verantwoordelijk voor het verlies of beschadiging van uw pakketje.

9.7 De klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor: online of offline dienstenovereenkomsten die reeds zijn aangevangen.

10 PRIVACY

10.1 De gegevens van de klant worden vertrouwelijk behandeld, niet doorgespeeld aan derden, en enkel gebruikt voor communicatie i.f.v. de bestelling of zoals opgegeven door de klant.

11 BINDING

11.1 Bij elke elektronische bestelling van producten verklaart de klant akkoord te zijn met deze algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn steeds bindend. 

12 GESCHILLEN

12.1 Alle geschillen voortvloeiend uit deze overeenkomst worden beheerst door het Belgisch recht.

 

Hond&Zoë – 20/06/2021

© 2020 - 2022 Hond en Zoë | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel